Gyakori kérdések
Lehetséges más színben és méretben kérni a terméket?
Igen, az egyedi igényeket az info@exists.hu címre lehet elküldeni. Érdemes egy hasonló fotót is linkelni, igy egyszerűbben azonosítható a kívánatos design.
Lehetséges más bútort rendelni?
Igen, másféle bútorokat is készíthetek hasonló, vagy eltérő modellben.
Miből készülnek a termékek?
Fenyő és fém elemekből.
Meg lehet nézni a terméket élőben?
Amennyiben készleten van, vagy valaki épp ugyanezt rendelte, és még nincs kiszállítva, akár ez is lehetséges Debrecen területén. Vagy videót is készíthetünk róla.
Megbízható az oldal? Kaphatok több referenciát?
Amennyiben felmerül ez a kérdés, nyugodtan megrendelhetőek ugyanezen termékek piacterekről is, pl. Meska, Jófogás, Vatera. Egyedi rendelések esetén is megbeszélhetjük, hogy oda töltsük fel. Igy a piactér üzletszabályzata, visszatérítési rendszere is védelmet nyújt.
Ez esetben a vételárhoz még hozzáadódik az adott piactér jutaléka is.
Hogyan kell tisztítani?
A külső felületén egy vizes bázisú matt lakkréteg található, tehát bármilyen bútorápoló szer alkalmas lehet, amelynek a leírásában ez szerepel.
Hogyan szereljem össze?
Minden termék egyszerűen összeszerelhető, erről küldünk majd tájékoztatást emailben, a csavarok pedig a csomagban lesznek mellékelve.
Mikor kapom meg a csomagot/mennyibe kerül a szállítás/hogy lehet fizetni?
Ezekről bővebb információ itt található: Szállítási és fizetési feltételek
Rendelhetek epoxiból is bútort?
Epoxival nem dolgozok. Erről itt fejtettem ki bővebben a véleményem.
Hogyan zajlik a faültetés?
A Közösségi Erdőkert Alapítvánnyal vagyunk együttműködésben, nekik fizetünk egy nagyobb telepitésért, a vásárlások folyamán pedig minden vásárlóhoz hozzárendelünk egy fát. A vevő neve továbbítva lesz hozzájuk és később erre állítják ki az oklevelet, és itt lesz megadva a telepités helye is, ahol látogatható.
Ennek jelenleg egy hosszabb átfutási ideje is lehet, de mindenképp kiküldjük majd emailben az oklevelet.